Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Bettan - 30 augusti 2011 20:24

Svettats, frösit, svettats & frösit...

Svårt och svälja, svårt att andas.

Välkommen till min gångna natt!


Helt tjock och jobbig i halsen,

känns som tusen knivar varje

gång jag sväljer..

Ett par panodil & liiiite pigghet

sätts in men med det kommer

svettningarna.


Och med förkylning kommer

huvudvärk.

INTE migrän, om jag har tur.

Men ändå huvudvärk.

Allt jävla snor som dras in,

jag försöker snyta, snyta och snyta.

Men ändå sätter sig huvudvärken

sig som en blodigel över

pannan och tinningarna..


Inte nog med detta så har

magen den krånglar idag igen.

Blodet har kommit åter.

GRATTIS!

 

Efter varje gång jag ätit något

kommer mag-ontet..

De blir fan bara värre den där

smärtan.

Snart slutar jag fan äta om

det ska fortsätta...


Verkligen varit en hel kass dag.

Mitt humör är kasst!

Fan jag är så sur och vrång.

Hatar detta.

Hatar!


När ska jag få må bra igen?!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards