Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Bettan - 17 augusti 2011 05:52

Haha, nej sådan BOMB var det inte.

Men nu har jag iaf berättat.

Nästan alla på kursen vet...


....Att det numera är

Stefan & Egon som går

tjänstehundsutbildningen.

 

Jag valde att hoppa av

pga av min mage.

Det funkar inte.

Jag orkar inte,

det tar på en både

psykiskt och fysiskt.


Ligga ute i skog och mark

när jag inte vet hur magen

den är dag från dag.

I nu läget går inte det.

Kanske när jag lärt mig

leva med skiten...

Eller när den beter sig

typ "normalt"

Men nu, nej!


Och jag är så otroligt glad

och lycklig att Stefan han

ville ta över utbildningen.

Då Egon ÄR duktig,

och han tycker det är

så jävla kul med!...

Det känns väldigt tråkigt.

Då jag alltid drömt om att

göra lumpen och jag har

alltid tyckte det här med

militären verkat kul..


Att se på film med militärt

innehåll har alltid varit en favvo!


Förr har det varit min övervikt som

stoppat mig.

Men nu efter operationen gick jag

in i utbildningen med glädje och

mycket förväntan..

Jag såg det som en STOR utmaning

för mig helt enkelt.


Tyvärr så har de blivit som de

blitt med min mage nu,

att jag väljer att säga hej då.


Givetvis kommer jag vara med

på träningar och sådant.

Blir ju lite som om jag och

Stefan byter plats.

Då han hjälpt till innan men

när är det han och Egon <3



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards