Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Bettan - 11 augusti 2011 21:50

Oroar mig inför vad som komma skall.

 

Jag kan inte tänka på att för då

börjar jag gråta med en gång..


Gäller att anstränga mig för att

ha tankarna på annat Hela Tiden.

Det är jobbigt, men det går.

Går hyffsat bra iaf...


Ibland kommer den hemska tanken

över mig och tårarna dem går inte

att hålla tillbaka...


Oron gör mig rastlös och jag måste

ha något att göra hela tiden.

Helst någon att prata med ständigt,

för att slippa sjunka in i mina egna tankar...


En kväll som denna hade en film

passat alldeles utmärkt..

Men nej.

Ingen lust att sitta still,

ingen ro i kroppen...


Vill inte ha lugn och ro nu dessa dagar,

vill ha fart och fläkt helst hela tiden!

Allt för att slippa tänka...

Onda tankar.


I am the girl whit a brooken smile





Av Bettan - 11 augusti 2011 05:41

Ja inte har jag något kraftigt

migrän anfall iaf.

GÖTT!

Jag känner av ett viss tryck

i huet, en viss smärta finns där.

Ibland mer & ibland mindre..


Tror jag ska uthärda detta

utan behöva ta tabletter.

Tror även jag ska överleva

några timmar på jobbet.


Får göra det bästa av

dagen helt enkelt...

Var ju ett par dagar sedan

som jag gick upp vid 4-tiden.

Men idag var det dags igen,

den vanliga morgon rundan.

 

Och OJ vad mörkt de blivit,

bara på några dagar här så

var det så STOR skillnad...

 

Jobbigt.

Tråkigt.

Sorgligt.

 

Jag som för första gången

i mitt liv börjat Älska sommaren..

Vill nu ha sommar & värme,

året om ju!!

 

Visst har höst & vinter sin charm,

men jag gillar inte att frysa.

Hatar att frysa helt enkelt!

 

Ogillar dessutom mörkret.

Dessa långa & mörka dagar.

Usch!

Nu lite fralle frukost,

följt av utfodring till

alla de fyrbenta..


För att sedan bege

sig till arbetet.


Trevlig Torsdag!

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards