Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Bettan - 18 augusti 2011 05:45

Enligt kalendern är det 18 Augusti idag,

HALLÅ!!!

Vart har året 2011 tagit vägen??


Valparna är 8 månader och lite till,

alltså inga valpar längre..

Hehe, unghundar kallas dem nu.

Men för mig kommer de alltid

vara VALPARNA <3


Igår började jag jobba heltid,

och fan vad den dagen gick fort.

Trots 4 timmar extra än de senaste

veckorna..

Lustigt det där, men jag tycker då

NÄSTAN alltid att dagarna dem

går fort på jobb.


Och om dagarna dem går fort,

ska vi inte prata om kvällarna.

Herregud!!

Kändes inte som om jag hann

med något igår...

Klockan var ju så mycket när

jag väl var hemma.

Men men, man vänjer väl sig?

Kommer in i att igen...

 

Vardagen.

Verkligheten.


Hösten den närmar sig med

storm steg, tyvärr.

Fan igår frös jag på jobb,

hur kommer vintern bli??


Jag fryser om morgnarna

nu på promenaden.

Kommer jag gå när de blir

kallare & kallare??


Det blir mörkare & mörkare,

både på kvällarna och morgnarna.

USCH!!!

Jag vill fan inte....


Sommaren har gått alldeles

för fort förbi oss!....





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards