Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Bettan - 6 maj 2012 22:30



Det finns ingen annan som är som DU.

Det finns ingen annan som är lika värdefull.

Av varje människa finns det bara en,

en unik själ.


Livet självt är unikt!

Vi lever bara en gång,

det är enda gången det Aldrig kommer en andra chans...


Så se till att bjuda på Dig Själv!

Visa vem du är.

I vått och torrt,

skratt som gråt.


Livet är för kort för att vara eller ha tråkigt på.


Bjud På Dig Själv.

För det finns ingen annan som Du.



                        


Super Duper Trevlig Kväll Med Goda Vänner

TACK!

Ni förgyller min tillvaro <3


 

Jag bakis med huvudvärk.

Nyss uppstigen och mer död än levande..


Men så fort jag ser blommorna och den helt

ljuvliga stenen jag fick igår..

Blidde jag SÅ glad och varm in i hjärtat!

    

 


Vännerna betyder Allt!

Av Bettan - 6 maj 2012 20:30


Vänner

Skratt

Glädje

Gemenskap

Förfest

Vin

Öl

Cider

Drinkar

Sprit

Shots

Utgång

Leende

Parfym

Beröring

Smekningar

Varmt

Hett

Svett

Klibbigt

Dans

Främling

Bekant

Blinkning

Viskning

Komplimang

Sött

Salt


Redan bokat in nästa gång det blir utgång,

haha, ja jisses om jag blitt skadad eller vad!?...




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards