Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Bettan - 27 maj 2012 23:22



"Aldrig är människans själ så stark som när man avstår hämnd och vågar förlåta en skada"

Av Bettan - 27 maj 2012 19:30

Söndag.

En äkta helig slappedag.

En dag då man kan känna

saknad efter någon.

Eller jag gör det,

just idag iaf...


Trots att mitt hopp är ute om

mänskligheten, eller iaf de Manliga könet.

Haha.

Så känner jag ett behov idag.

En saknad.


Någon att slappa i soffan med.

Någon att köra till video butiken med,

diskutera fram & tillbaks om vilken

film som ska hyras, bli liiite sur för fel film val.

Någon att dela chips & dipp skålen med.

Någon att plocka den där alldeles för stora

påsen med lösgodis med.


Idag är en sådan dag.

En dag att sakna någon.


Vet inte varför jag känner så idag,

varför just idag?!...

Då det är första gången känslan kommer

sedan mitt hjärta krossades.


Om jag ska vända på det hela och se det positiva, haha!

Så kan jag nu ikväll välja vilken film Jag vill.

Jag får ha chips & dippen ifred,

och Jag får välja Mitt egna lösgodis.


När man ser det SÅ, försvinner saknaden helt och hållet ;)



Av Bettan - 27 maj 2012 12:30


Kvällen igår bjöd på party.

Trevligt som tusan!


En förfest med fullt ös,

nya människor och högmusik.

Dans och skratt.


Ett tag hade jag en aning för möt alkohol i mitt blodomlopp, haha!

Då jag hörde mig själv börja sluddra och mest prata gojja, typiskt mig, hihi!


Väl ute så blev de Hotellbaren.

Trevligt ställe, Mycket folk.

Dock många Äldre, haha!

Och inte blev de lika mycket dans som sist,

men de tar vi igen nästa gång ;)


Det var kul de, de vart det.

Men ska jag välja väljer jag Harrys.

Nu har jag bara vart ute två gånger,

och själv klart är de ju olika kul olika gånger.

Men om jag ska välja mellan dessa två,

gillade jag Harrys mera.


Då folket var äldre på Hotellet,

märktes detta på dansgolvet.

De vart så stelt och skulle se så Jävla Bra ut.

HAHA!

Inte så jag dansar precis ;)


Gårdagen bjöd mest på mycket prat och lite för lite dans,

om ni frågar mig...

Men de vart en sjukt kul kväll!

Absolut.


Idag mår man som man förtjänar,

sjukt sleten!

Huevärken sitter som en hatt på huet

och tröttheten ligger som en filt runt mig.


Dagen idag blir en Lugn dag.

Inte många knop ska göras, haha!

Usch ja...

 

Jag och Fija <3


Folk pratar mycket på fyllan.

Det görs mycket på fyllan.

Så är det.

Så det ska va?!...


Men en sak som jag tänkt på är de här med fyllekåta människor.

Haha.

Tänkt på det de senaste gångerna alkohol runnit ner i min hals.

Men asså jag begriper mig inte på att.

Att folk blir så fyllekåt och bara vill ligga,

dra hem en okänd, dra över den, sen tack och hej!?


När jag är full är kåt det sista jag är, haha.

Är det bara jag som Inte är de?!

När jag kommer hem, lägger huet på kudden,

är de Sista jag tänker på sex.

Fan det snurrar ju som satan,

och sova är det enda jag vill.

Tanke på att ligga med någon när Jag är full,

nej usch.

Sånt trams går bort!


Tänk vad olika vi människor är,

och tur är väl det.

Verkligen Tur!

 

En dusch, försöka vakna till liv!?

Eller bara ligga kvar i soffan och inte göra något?!

Usch, vad svårt val, fan!

Tiden får utvisa vad de blir :)






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards