Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Bettan - 31 maj 2012 18:45

Det är såna här dagar när man är sjuk,

när man inte är på toppen,

när man är något mera ynklig och liten.

Som man önskar sig någon.

Liiiite extra kärlek och omtanke.

Någon som frågar ungefär 20 gånger

för mycket hur man mår..

Någon som fixar & grejar för en skull.

Någon som serverar det man önskar.

Någon som bara håller om en i soffan,

en arm att sova på, snora på, hehe!

Någon att sova sked med om natten,

när feberfrossan sätter in...


Denna någon är ju bara en fantasi.

En fantasi som jag tror alla önskar

sig under sina sjuka ynkliga dagar.

Haha, eller jag hoppas jag inte är

ensam om att iaf ;)

Eller & andra sidan gör de faktiskt inget,

om jag är ensam om detta..

Jag Står för det jag gör, tycker & tänker.

Always!

Av Bettan - 31 maj 2012 17:15


 

Det är så bra.

Det är så roligt.

Det är så sjukt.

Dessa filmer är de bästa i världen,

om ni frågar mig.

Finns inget som slår dem.

Det är humor på Högnivå.


För när man hör sig själv skratta högljutt

i sin ensamhet, haha...

Ja då vet man att det är Bra!

Av Bettan - 31 maj 2012 13:45

Kan det bli mera typiskt eller jag

bara drabbad av otur för resten av mitt liv?!


Sett fram emot idag.

Skulle blitt en fika på stan med

en god vän.

Fika och massa skit prat.

En perfekt kombination!

Och att träffa en god vän är ju

alltid de bästa lixom.


Men efter en natt med feberfrossa

och febersvettningar omvartannat,

så blidde de inte så...

Frös som en jag vet inte vad,

när jag vaknade.

Snoken helt igen korkad och

halsen tjock som en brödlimpa.


Feber termometern visade 39 grader,

de var bara att ta ett par alvedon och

uppsöka sängen igen.

Fortsätta svettas/frysa.

USCH!


Hatar & vara förkyld.

Det är nog lätt världens mest

jobbiga sjukdom.

Enda positiva är ju att den inte

brukar vara allt för länge..

MEN med min otur kanske

jag är förkyld fram till jul nu, haha!


Nej! jag är inte bitter! ;)



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards