Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Bettan - 29 maj 2012 23:00


       

Blomman från världens bästa föredetta Svärmor!

   

Pengar och presentkort,

UNDERBART!

Mammsen köpte fina blommor..

       

...medans Pappsen slog på stort och plockade en bukett med

dessa vackra och ljuvligt doftande liljekonvaljer.

     

Dagen bästa är ändå denna vackra lilla blomma.

Helt oväntat och överraskande stod Emilie utanför min dörr.

Jag blev så glad!

Sann och äkta glädje när den är som bäst.

   

Världens GODASTE kycklingsallad om ni frågar mig,

då jag själv gjort den, hehe!

Den Måste upplevas, Helt Enkelt :)

Av Bettan - 29 maj 2012 07:45

Enligt kalendern är det min födelsedag idag.

Men för mig är det som vilken dag som helst.

Jag har aldrig gillat kalas,

varken att gå på eller att ha hemma.

Vet inte varför?

Men det är bara sådan jag är...


Det är inget kul helt enkelt.

Inget för mig lixom.

Att ha hemma kan ju kanske vara

för att min släkt är ofantligt liten.

Näst intill på utdöende fot, haha!

Ärligt, men så är det.


Med en mor och far UTAN syskon,

finns de varken kusiner lr

mor/farbröder - mostrar/fastrar.

Så vad ska man säga, yngst i släkten

det är JAG, haha.

Pinsamt när man tänker på att,

men inget att göra något åt.


På ett sätt väldigt skönt,

då jag inte gillar kalas så

Blir de inte många per år att

gå på lixom, hehe!

Det skulle vart vår förlovningsdag idag med,

en JÄVLIGT dum dag att välja & förlova sig på.

Det har jag ju insett NU!

Ett jävla minne att ha varje år på sin dag, sjukt.

Va fan tänkte jag med?! 

Levde så klart i min bubbla om evig kärlek

och att mannen jag hade då skulle vart

min för alltid...

DÅ hade inte dags datum vart jobbig,

DÅ hade de vart en dag med glädje.


Men bubblan sprack och här är jag nu.

Födelsedag idag och ett jobbigt minne på min dag.

Men med tiden kommer det minnet blekna..

Jag kommer en vacker dag bara minnas

den 29 Maj som min dag, Min födelsedag,

och inget annat..


En bra sak att tänka på.

Aldrig med förlovning.

Det gör man EN gång i livet,

sen aldrig mer.

Big No No!

Högst upp på min önskelista idag,

är glädje & lycka.

Att jag ska komma ur mitt svarta hål,

att min liv ska Gå Vidare.

Lika snabbt som att knäppa med fingrarna,

vill jag att livet ska bli ljust och glatt igen.

 

Är detta en För Stor sak att önska sig?!


Eller går det bra med X antal miljoner med,

det ger mig inte livet tillbaka lika lätt.

Men de hade gjort att jag kunnat bo kvar

i huset och börjat om från början!...


Fan vad härligt det är med drömmar,

och fantasi...

Det är så kul att glida iväg på dem ibland!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards