Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Bettan - 17 maj 2012 16:45

"Du måste börja tänka på Dig själv!"


"Du måste göra saker för Din skull!"


"Vad vinner du på det i längden?"


"Sluta Lägg energi på det!"


"Börja inte ens tänka Så.

Sluta analysera!"



Av Bettan - 17 maj 2012 13:45

...motivation.

Lust.

Ork.

Energi.

Glädje.

Lycka.


Besvikelsen över vädret kom direkt

när jag öppnade ögonen imorse och jag

såg de gråa, tråkiga molnen.

Regnet som kommer och går.

Sol ibland, andra sekunden regn.

Det blåder iiisssssskallt ute!

Temperaturen visar 8 grader.

ÅTTA! Katastrof!


Hade en hel del tankar/planer på

saker att göra idag.

Men nej!

Jag vill inte.

Jag känner inte för det.

Jag orkar inte.


Har hoppat i mysbrallorna och

tatt på mig stora myströjan.

Ska slänga i soffan ett par,

tre, fyra timmar?!

Börja glo på min nya dvd box

som kom häromdagen.

 

Hoppas ett par timmar av BRA film

hjälper mig upp på benen.

Så att något vettigt blir gjort idag iaf ;)


Kan helt ärligt säga att om jag haft ved inne,

hade jag fan tänt mig en brasa, haha!

Så pass frösen är jag!

Men jag nöjer mig med filten idag :)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards