Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Bettan - 7 maj 2012 22:00

Ett samtal.

Rösten som tvekar.

Jag ber om att få höra.


Varför frågar man när man

egentligen inte vill veta svaret?!


Allt har varit "bra" de senaste dagarna.

Min tankar har vart klarare.

Det är som det är.

Acceptera.

Gå vidare.

Så gott det går.

En Dag I Taget..

 

Ett samtal som förändrade allt.

Allt blev svart som natten.

Jag föll ihop som ett korthus.

Ilska.

Förtvivlan.

Tårar.

Ångest.


Ett samtal ingen vill ha.

Ett samtal INGEN vill ringa.

Jag är glad jag fick det,

men ändå inte...

Men jag vet jag gjort samma sak!

Några timmar senare är

"allt som vanligt igen"

Ordningen är återställd!

Jag blev lättad.

Glad.

Och jag kunde andas igen.


Och jag är nu tillbaka där allt

var innan samtalet kom...

Inget förändrade det.

I am still a Bitter Bitch ;)

Som tar en dag i taget.

Försöker sakta men säkert

ta mig till ytan...

Gör så gott jag kan.

Ett steg i taget...





Av Bettan - 7 maj 2012 07:01



"Den största lyckan är att veta att en annan människa behöver en"


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards