Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Bettan - 9 maj 2012 23:15

Hur många gånger har man inte sett

på film att efter en het sex scen

så ska det rökas..

Gärna i sängen direkt.

Usch.


Det är för det första så fruktansvärt

äckligt att röka inomhus!

Och i sängen, Nej Fy Fan!


Och sen är det alltid så på film,

som om den där ciggaretten

efter just sex,

skulle vara så Extra god?!

Varför framställs det så!?


Den där ciggaretten efter sex,

smakar ju precis som vilken

annan gång på dagen.. ;)

Vad man än har gjort.


Det är verkligen en skev bild

som rökning framställs i tv.

 

Och ännu skevare är att jag börjat

röka igen.

Efter 5 års uppehåll.

Så jävla DÅLIGT!


Va fan trodde jag?

Att ciggaretterna skulle hjälpa

mig genom min kris?

Vilken dum jävel försökte jag

lura egentligen!?

Jo Mig Själv.

Helt Sjukt.

Jag blir så arg och besviken

På Mig Själv.


Usch ja, jag har verkligen

blivit allvarligt allvarligt skadad...

 


Av Bettan - 9 maj 2012 08:15

Det är vid såna här dagar jag är lite lite

glad att det inte är kortärms-säsong ännu.

Eller det är inte det för mig iaf,

då jag är frösen till tusen!


Men efter gårdagens provtagningar

ser jag just nu ut som en sprutnarkoman

på BÅDA armarna.

Svullen, blåmärken och Ont.


Vad är de för några som jobbar på

labbet, egentligen?! :)

Ska de verkligen bli så!?

Hur svårt är de egentligen att ta blod

ifrån någon annan?!


OCH nej jag har inte testat,

och jag kommer inte göra heller.

Men rent logiskt borde de vara "lätt"

för dem som jobbar på labbet...

Dem gör ju inget annat OM dagarna ;)


Eller bara strejkar mina ådror förtillfället,

de har helt enkelt fått för mycket nålar.

Och det håller jag med om!


Tänk om man kunde fått betalt 100kr

för varje gång man Lämnat blod,

istället för att betala?!

Vilken dröm, iaf för någon som mig, haha!


Men fan så ljuvligt det är med FRIKORT ;)

Det är det bästa med sjukvården i Sverige,

Frikort och högkostnadsskyddet på Apoteket.

Jag ser inte bara ut som en kriminell

med tanke på mina armar.

Igår kände jag mig som en.


Då jag var och sålde guld.

Var och sålde förlovningsringarna.


Varför spara dem?

Helt ärligt?

Förstår INTE dem som gör att.

Är de slut så är det,

det blir ett avslutat kapitel.


Varför spara något SÅDANT som

man delat med någon annan!?

Det borde bara göra ont!

...Om man någon gång skulle

hitta dem i en gammal låda lixom.


Nej usch vilken hemsk tanke.

Bättre att göra sig av med dem!

 

Dem blir ett minne blott.

Som om man aldrig haft dem..


Och fan, måtte jag INTE gå på DEN niten igen...

För mig är det så att man förlovar sig bara EN gång.

Man gifter sig bara EN gång.

Och man har bara ett förhållande med samma person, EN gång.


Funkar det inte första gången man är tillsammans,

vad får dig att & tro att de skulle funka en andra?

Nej aldrig livet.

Är det slut, Så Är Det!


Och nej detta säger jag inte för att jag

just nu är en bitter fitta, haha!

Utan så har jag Alltid resonerat!

Mitt motto i förhållandes-djunglen ;)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards