Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Bettan - 28 maj 2012 23:45

"En dag ska jag krossa dig din jävel.

En dag ska jag sparka på dig när du ligger ner.

En dag ska jag....


 

En dag, en vacker dag!"

Av Bettan - 28 maj 2012 23:15

Jag söker en lösning på mitt problem.

Men hur jag än vrider och vänder på

saker och ting står jag ändå kvar i min

ruta och trampar.

Jag kommer inte framåt!


Det finns ingen utväg.

Min lilla ruta är inglasad och

jag står där i med min förtvivlan.

När hoppet är påväg att ta slut.

Mina förhoppningar dem bleknar

för varje dag som går.


Jag är så jävla arg.

Så uppgiven.

Till vilken jävla nytta?!

När fan ska jag få va glad!?

När fan ska jag få le igen?!


När fan ska jag komma ut,

ut ur min inglasade ruta.

Ut på livets vägar,

alla de nya vägarna jag nu

har framför mig.

När, när ska jag få testa dem?

När ska jag komma ut dit?

När ska jag kunna ta mina steg?


Kalla mig gärna bitter, sur och kränkt.

För det är PRECIS vad jag är just nu...


Hur fan ska man bli nåt annat?

Egentligen!?

När allt jag gör är att gå baklänges

istället för framåt...

SJUKT!


Dagen har vart katastrof.

Psykbryt på psykbryt.

Besvikelser på besvikelser.

Tårar på tårar.


När allt jag så gärna vill ha en förändring.

Det är allt jag begär.

Att något ska hända.

Att jag iaf ska kunna ta ETT steg framåt,

ett steg i rätt riktning..


Pengar.

Det är livets förbannelse.

När allt ska handla om pengar.

Det är sjukt.

Allt man gör kostar något,

allt du tänkt göra, kostar.

Allt du vill göra, kostar.

FAN!


Satt och kollade runt på hemnet.se innan,

drömde mig iväg om att köpa mig ett eget

litet hus någonstans...

En fin liten mysig dröm så.

En dröm som kommer förbli en dröm,

en dröm så länge det är som det är NU.


Här sitter jag i sex rum och kök,

ensam & bitter till tusen.

Och hur gärna jag än vill härifrån går det inte.

Omöjligt.

Så länge inte huset är sålt, kommer jag ingenstans.

SATAN!


Vilket luddigt och kluddigt jävla inlägg,

men va fan jag bryr mig inte.

Tvungen att få ur mig ilska.

För det är de jag känner!

Jag är så satans jävla arg & besviken.

Obeskrivligt hur jag känner det...





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards