Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Skratt & förtvivlan.

Av Bettan - 1 augusti 2010 17:30

 


Det är ju bestämt att vår nästa labbe ska vara brun.

Men idag fick jag en,

helt på egen hand och gratis dessutom.

Haha!

Under skratt och förtvivlan fick jag bevittna detta.

Samtidigt som jag blir arg,

kan jag inte låta bli att skratta.


Jag vet Bill badar i ALLA hål,

vatten lr gegga.

Spelar ingen roll,

minsta lilla blött så..

Får skylla mig själv när jag har han lös i skogen,

för jag vet att han kommer inte när han

väl fått upp spåret på vatten/gegga!


Och dagens gegghål är det värsta ever,

aldrig förr har han blitt SÅHÄR smutsig!


 


Bara att bita i det sura äpplet.

Även Egon tog sig ett dopp,

dock inte lika vilt lr så långt ner.

Han fick långstrumpor på sig så att säga,

och i o med han är svart,

syntes de knappt.

Han slapp till och med bada,

då de var bara att putsa av han när de torkat.


Bill däremot slängde jag i badkaret hos mammsen,

haha inte blev mamma glad när jag kom in med Bill.

Men dem har badkar på nedervåningen,

så jag tänkte jag kunde lika väl svänga inom och

duscha han där, hehe!



 


Som ni ser blev han ändå inte helt ren.

Jobbigt men sant!

Men vi ska inte på utställningen förrens den 21,

så tillsdess ska han då åter fått sin vita färg..


Militärrundan var det jag och fina Fija gick

när vi fick uppleva detta.

Härlig runda!

Med ett otroligt härligt sällskap, Fija <3

Redan imon ses vi igen,

klockan 11 var de bestämt.

Samma runda som idag, NICE!

Och imon vet jag var kopplena ska på   







 
 
Ingen bild

Fija

1 augusti 2010 20:37

Haha finaste Bill.. och finaste du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards