Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Att lyckas i köket.

Av Bettan - 2 augusti 2010 14:50

Tyvärr så är det så att jag typ ALDRIG

lyckas i köket.

Det är helt enkelt inte min grej!

Vilket är synd!

Då jag verkligen önskade att jag kunde,

kunde baka bullar, bröd och god ovanlig mat.

Men nej!

Misslyckas jag EN gång,

gör jag det ALDRIG igen.

Sån är jag.

Det där misslyckandet,

det tar så sjukt hårt.

Att jag tappar helt och hållet,

suget efter att baka och greja i köket.

Tyvärr är jag sådan här..


Dock lyckades jag ju med blåbärspaj

härom veckan.

Smulpaj, jag menar hur svårt?

Egentligen?

Men för syns skull misslyckades jag,

såg ut som ett kaos.

Men SATAN så GOD!

Och jag blev så glad och stolt,

haha!


Har även något i ugnen nu jag lyckats med,

men det hade verkligen till och med en blind gjort.

HA HA!

Köpa blodpudding, skära den i bitar,

starta ugnen 100 grader, in med plåtarna

och klart efter 2 timmar.

Låta plåtarna stå kvar över natten,

KLART!

Så har jag gjort mitt eget hundgodis,

så jävla enkelt och billigt!

Dessutom kladdar de inte,

går att ha direkt i fickan.

Förjävla nice!

Mycket bra uppfinning för den som kom på detta!!


 

        

 




Promenaden idag gick mycket bra,

inget överdrivet badande av dogsen.

Iaf inte i äckliga kärr,

utan mest i vatten pölar!

Skönt slippa bada Bill idag igen..

Mätte även militärrundan, 6 km.

GÖTT!

Imon klockan 11 går vi på igen,

då tar vi en annan runda i Ekeberg's skogarna.

Även den ska vi mäta med GPS:en.

Kul att veta avståndet ju,

så man har lite att gå efter..


Nu ska jag ge mig i kasst med

att städa.

Borde jag gjort mycket tidigare.

Då det tar tid!!!

Börjar med övervåningen,

sen ser vi hur långt och

hur mycket jag pallar idag, hehe!


Happy Måndag <3


"infinity"



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards