Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Ren.

Av Bettan - 2 augusti 2010 23:15

Fönstrena är rena,

gardinerna är bytta,

dammet är borta..

Iaf nu,

kollar man imon är de damm igen.

HA HA!

Kul, men så är det.

För alla, så jag är inte ensam..


Imon tar jag de sista,

städningen i köket.

Byta gardinerna där oxå,

vilka jag är tvungna att sy upp först.

Därför blev de inte av idag,

då jag var klar me resten vid 22.


Även tänkt att ta golven imon,

uppe och nere.

Tråkigt men sant!

Är de något jag hatar så är de torka golven.

Eller förresten,

snickaren kommer Onsdag.

Och alla vet hur dem är,

smutsar ner och går gärna in med skorna.

Avvaktar med golven känner jag.

GÖTT, haha!

Men köket blir det imon iaf.


Fårse om jag gör de innan elva kanske?

Beror på när jag orkar mig upp.

Elva är de ju promenad i Ekeberg igen,

NICE!

Om inte tar jag de efter,

till och med efter 14.00

för då ska vi infinna oss hos veterinären.

Vaccinera Bosse & Peppan.


Nahe nu blir de film,

Daybreakers

tror jag den hette?

Iaf en vampyr film,

helt i min smak!

Dock inte Stefan's,

haha!

Men så blir de när de är

jag som hyr film, hihi!

Dessutom sover Stefan nu,

han har jobbat idag och vatt

uppe med tuppen..

Så att sova tidigt är förståligt.

Passar mig bra,

så jag kan se filmen nu i lugn och ro.

Ingen som gnäller om hur dålig/löjlig

filmen är, haha!

Love you Stefan min <3


"my love for you is strong"


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards