Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

För mycket socker?!

Av Bettan - 9 augusti 2010 00:40

 


Som jag skrev härom dagen är bakning

INTE min grej.

Därför OM jag ger mig på nåt,

blir det såna här.

"Bara" blanda i vatten och så klart!!

Ungefär iaf.


Provade göra denna äpplekakan som är på dess baksida,

ingen höjdare.

För sött!!

Inte alls god.

Förutom mina äppelbitar på då,

som var rullade i socker & kanel, haha!

Nej men seriöst,

denna var inte god.


Och inte gillade min mage de heller,

för jag mådde illa som satan efter.

Och det är antagligen för de var för möt socker,

i den färdiga blandningen.

Och för mycket socker,

det blir till en dumpning för mig.

Mycket obehagligt!

Mycket jobbigt!


Men nu vet jag,

att denna äppelkaka är inget för mig.

Dessutom inte god ju.

Och det känns bra..

Haha, för då gör de inget att den står i kylen imon

och ropar mitt namn.

I och med den inte var god,

och att jag mådde dåligt

så blir jag inte sugen heller.

Perfekt!


Nu ska jag sova,

klockan 7 ska jag upp.

Enligt mitt schema av doktorn,

vilken sjuk dag de kommer bli..

USCH!

Hoppas på regn och rusk,

så jag kan ligga på soffan..

Hur länge jag nu kommer få vara utanför toan åtgången?!

JAG VILL INTE!




GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE IDAG,

29 ÅR KAÁ!

LOVE YOU BABY   

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards