Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

Stolt över min titel.

Av Bettan - 9 augusti 2010 18:15

 

Jag kan nu stolt presentera mig som KennelFlicka !  

Inte blitt av att jag skrivit de innan,

för de har ju pågått ett tag.

Då vi är mycket i Hopatäppet hos Irene & Gunder,

dem som har Ritous kennel. (www.ritous.se)

Där jag köpt Bill.

 


Då dem blivit närma vänner till oss,

så har jag fått titlen kennelflicka.

KUL!

Hjälper till när det behövs,

om dem ska iväg lr dylikt.

Blir väl mera nu snart hoppas jag,

när valparna börjar bli större.

MYS!

     

Pappa Tage


     

Mamma Ina


Algot.  Tage med dottern Malin.


      Ina & jag i valplådan.

Kvasta.



Stefan han lämnde mig nu för vännerna i hopatäppet,

dem skulle fika och promenera.

Klart jag ville med!!!

Men inte sitta och kolla när dem ska fika,

jobbigt!


Då jag är hungrig,

lr hungrig och hungrig.

Sugen!

Sugen på mat,

och massa annat,

som fladdrar förbi framför ögonen.


Förutom det har dagen varit bra,

knappt besökt toan alls.

Vilket jag tycker är skumt,

men de kankse går snabbt och tömma systemet?

Jag har till och med klippt gräsmattan på baksidan,

och hade de inte krånglat hade jag tatt fram med.

Men de spar jag till imon!


Nu ska jag se om jag kan gå en sväng med Egon & Bosse,

får se hur långt iväg jag vågar mig.

En liten runda ska nog gå bra..

Sen får det bli duschen,

följt av en film.


Jisses vad denna dagen har gått,

så snabbt.

Och så bortkastad.

Inte gjort nåt vettigt,

usch!


Bara denna veckan kvar nu,

sen jobba.

Vill inte!

Tänk och vatt hemma men ändå fått betalt?

Varför jobba?

Vem kom på ideen?

Haha, men ett måste ju!

Pengarna måste in.

Så är livet!


"i am not afraid"


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards