Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Jag får äta igen!

Av Bettan - 10 augusti 2010 14:03

Då var rötgen avklarad.

Inget märkvärdigt.

Men vilken tid.

En timme i det där rummet,

men robot-maskinen.

Haha!


Först ta lite bilder,

flytta en cm åt gången,

sen några till.

In med vätska i armen,

vänta.

Ta bilder.

Vänta tio minuter.

Ta bilder.

Vänd om på mage och

där en bild.


Ja det var då en upplevelse

som jag aldrig tidigare vatt

med om.

Kan ju hoppas sista med,

att man håller sig frisk menar jag.


Och själv klart fick jag inge svar,

nej nej!

En läkare där ska kolla,

sen skicka till Gladan.

Kanske hon med kolla?

Gladan ska iaf kontankta

mig om svar.

Jobbigt värre!


Kunde dem bara inte sagt,

JA lr NEJ direkt.

Ohh nej,

varför göra det enkelt?

När man kan krångla till det?


Mamma gris som jag är <3

följde hon givetvis med mig idag!

Efter röntgen körde vi till Hemköp,

köpte ny bakta frallor med mera.

Och aldrig för har en bulle smakat

så GOTT!

Haha, ljuvligt!

Just nu sitter jag och äter min andra,

grov bulle med leverpastej.

GÖTT!


Just sovit två timmar på soffan,

migränen gjorde sig påminnd när

jag var hemma.

Tog en tablett och bumms i soffan.

Härligt!

Nu mår man hyffsat igen,

när halva dagen redan gått.

Men men, smällar man får ta!


Nu ska jag dammsuga och greja,

för att sedan gå ut och klippa gräset.

Och innan 18.00 ska jag även

hunnit med att bada dogsen,

och duscha mig själv &

fixat middag.

18.00 är det möte i Sbg om

min utbildning med Egon,

inom försvaret.

Nice!

Men fan jag är redan nervös!!

Varför?


"I do anything for you,

but I don't do that"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards