Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Besök.

Av Bettan - 11 augusti 2010 15:35

Har just avnjötit ett par timmar av

ett besök av Tessan <3

Mycket trevligt!

Och överraskande!

Hon hade vägarna förbi och körde inom,

KUL!


Länge sen vi sågs sist,

och det sker inte ofta.

Men de blir ju så ibland,

tyvärr.

Men det var skoj hon svängde inom.

Blev massa prat, prat & åter prat   


Av denna andledning har jag kommit

back i min planering för dagen.

Men vad gör de när en vän kommer?

INGET!

Det är de värt <3


Ska nu bege mig ut och klippa gräset,

både fram & baksida.

Även ner vid stugan,

göra svärmor glad.


Känns som regnet hänger i luften,

men har de inte kommit hittills idag..

Behöver de inte komma alls!!


Promenaden imorse med Egon,

var härlig!

Och för första gången på länge,

blev jag svett.

GÖTT!

Känns att man jobbat lite, haha!

Går jag själv,

är tempot högt.

En timme & tio minuter - 7½ km !!!

NICE!

Kul och ha avståndet på den rundan nu,

så man vet   


Efter rundan blev de en skål med corn flakes,

sen på att igen.

Jag och Bosse cyklade in till byn,

handlade lite granna.

Och nu ikväller när jag är klar

med gräset,

ja då är det Bill's tur.

En promenad med honom.


FAN VAD HÄRLIGT DET ÄR MED SEMESTER   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards