Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Omtyckta.

Av Bettan - 26 augusti 2010 23:00

Jag tror inte muffins är min grej.

Alltså att äta.

För jag tyckte inte mina var

någon WOW upplevelse.

Haha, men dem gick klart ner.

Och i brist på annat sött,

dög dem bra..


Då jag inte var så nöjd med utseendet,

platta som dem blev.

Liknade mer små pajer än muffins.

Men jag tog med dem till jobb,

bjöd panter tanterna.


Och oj vad omtyckta mina muffins blev!

Blev jag glad för.

Alla ville ha receptet,

hehe!

Och givetvis ska jag ordna detta

till dem alla.

Ska försöka skriva i helgen,

antingen förhand lr datorn.

Får se när tid finnes..


Meningen var ju att jag skulle bakat

mig en paj idag.

Men det uteblev.

Får se imon kanske..

Ska iaf fall baka mera muffins!

Haha, Stefan tyckte det.

Bra att ha i frysen klart.


Och blåbär de finns de kvar,

mycket.

Så muffins får de bli!

Denna gång ska jag prova

med en muffinsplåt.

Hoppas på att få ett muffins

utsseende denna gång..


Elsie på jobb skulle ta med sig

en bärrensare imon.

Hoppas hon inte glömmer.

Och hoppas den nu funkar bra,

får så fall blir de möt bakat me blåbär..

Hehe, kan ju oxå frysa in kanske.

Vi får se hur de går för mig

med rensaren och allt..


Pappsen blev 52 år idag,

den gammla gobben.

Haha!

Presentkort, triss och glass

var vad han fick.

Och imon ska vi ut och äta,

trevligt!


Bill & jag gick mörrum runt oxå,

för jävla nice.

Dock känns de att hösten är påväg.

Små kyligt..

Och nu är de endast 9 grader ute.


Jag som älskade höst och vinter innan.

Men ohh nej, inte nu!

Hehe!

Gillar årstiden, men inte klimatet !?

Men jag gnäller lite och står ut lixom,

för i slut ändan är de värt att.

Värt Allt!


Nahe sovedax,

fredag imon kaa!

Sjukt vad denna veckan

har gått snabbt!

Helt otroligt härligt!!!

Hoppas på en snabb

fredag imon oxå,

alltså arbetstiden.

Efteråt kan de sakta ner,

hehe..

Funkar ju tyvärr inte så..

Tiden den bara går snabbare

och snabbare tycker jag.

Gött lr inte?!


ZZZZzzzzzzzz


"ett hjärrta kan gå i tusen bitar"



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards