Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Bettan - 2 mars 2010 05:43

Det är så himmla mycket olika saker jag skulle vilja göra..

Många saker som jag velat göra länge,

men aldrig blitt av.

Men de känns som att nu med 62 kilos nedgång,

ser jag på saker och ting annorlunda.

Nu vill jag verkligen ta tag i saker och ting,

och göra dem!

Nu vågar jag..

 

Jag vill börja på vuxen rid skola nu till våren.

 

Jag vill börja dans/bugg kurs.

(En av mina favvo låtar just nu,

lyssna och erkänn man bara vill bugga!?)

http://www.youtube.com/watch?v=DM2177pHMT0

 

Jag vill gå kurs och lära mig spela piano.

 

Men hur ska jag hinna med allt jag vill?

Nu när våren kommer är de allt här hemma som ska göras ute, de vill jag ju oxå göra..

Shit, jag behöver mera fritid!

Mera tid!

 

Får kolla läget med allt och se hur kurser och dylikt går.

Kommer säkert bli att jag får göra nåt till hösten.

 

Drömmen om att vinna många många många miljoner är stor, hehe!

Tänk, att bara ha fritid då..

Ha all tid i världen.

Sicken härlig dröm   

 

Nu tar jag och fortsätter mitt dagdrömmande på jobb..

 

Trevlig Tisdag på er <3

 

"du är så vacker utan spackel"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards