Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Bettan - 3 mars 2010 21:50

NEJ,

jag har inte gått ur facket ännu.

Som jag skrivit att jag skulle göra..

Och jag tror jag kommer stanna kvar där oxå,

tyvärr?

Men de får bli så..

Iaf tills jag blir förbannad igen för nåt,

haha!

Nu har jag iaf mina papper här hemma,

som bara är att skicka in när jag helst vill.

Men för nu så kommer jag vara kvar.


Ingen ork lr energi att fitta med massa försäkringar

och sånt som jag måste ringa och ordna om jag går ur.

Och när man räknar på de blir de ändå samma

pris som att vara med där..

Så varför inte lixom!


Mötet var verkligen kasst,

haha!

Gav mig inget..

Förutom gratis mat,

fläskfile 165kr !

Fina grejer de, hehe!

Nåt ska fan mina fackavgifts pengar gå till, hihi!

Kommer lätt fortsätta gå på mötena,

men bara om de är gratis mat förståss   


Nu ska jag göra min matalåda,

sen sova.

Gött att komma i säng tidigt EN dag denna vecka iaf..


"det är viktigt att du bara är min"

Av Bettan - 3 mars 2010 05:39

Man går och väntar och väntar,

men inget händer.

Det blir aldrig din tur.

Vilket gör dig förbannad!

 

Du frågar och får ett svar som gör att du

blir helt ställd och jävligt förbannad!

Varför har inte jag fått den informationen?

Den gällde mig, och bara mig!

 

Vem fan har rätt att köra över en så?

Jag har rätt att veta..

Det gällde mig, och bara mig.

 

Det är det som gör mig mest förbannad,

att jag inte fått veta.

Att jag inte fått informationen.

När det gällde mig!!!

 

Ju mer jag tänker på att ju mer arg blir jag.

Hur ska jag göra?

Gå vidare och vänta på svar!?

Eller ställa till en scen,

jag har faktiskt ett och annat att säga...

 

Försöka sluta tänka på det,

försöka sluta grubbla och gå vidare..

Ja det känns som om det är bäst.

Eller?!

 

Igår var det så satans kallt på jobb,

3 underställs tröjor & 3 par strumpor

var vad som försökta värma min kropp.

Men nej då, inte fan fick jag upp värmen!

Hade jag bara haft ett par långkalsonger till,

då hade dem med åkt på.

Helt sjukt!...

 

Mina händer igår med,

på den avdelningen jag var på.

De var så kallt!

Kändes som mina händer blödde,

som om blodet det sprutade ut under mina naglar.
Det gjorde så ONT!

Känslan går inte att beskriva,

fruktansvärt!..

Så kallt och sån smärta.

 

Har jag blivit en sån här frösen själ nu?

Aldrig frusit innan.

Men nu, nu hela tiden..

Var jag än befinner mig så är de kallt,

hur ska min vår bli?

Och i sommar?

Kommer jag frysa av varenda liten vindpust?

Kommer jag få gå på pälsade igen?

 

Förr om åren gick jag på pälsade för att

vara lätt klädd passade inte min figur..

I år är det bättre, haha!

Lätt klädd kommer jag kunna vara till sommaren..

Men tänk om jag fryser?

USCH, hemska tanke!

 

Behöver få upp min blod cirkulation.

Har läst lite om det där.

Kan kanske komma att hjälpa när jag börjar träna.

Det kan visst få igång det hela,

och det hoppas jag på!

 

Den som lever får se helt enkelt   

 

"you are all I need and more"

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards