Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Bettan - 19 mars 2010 05:45

Kläder hit och kläder dit,

är så mycket jag vill ha!

Fick HM katalogen nu i veckan,

OHHH MY GOOD!!!

Så mycket fint,

så mycket i färg och precis min smak   

Och denna sommar/vår kan jag ju lixom,

klä mig i linnen, kjolar & klänningar !!!

Weeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii,

livet är underbart!


Visst kunde jag klä mig i vad som helst innan med,

då jag vägde 62 kilo mer.

Men NEJ, de var inte min grej!

Trivdes inte alls me det,

då var de lång armat och långbyxor året runt typ.


Men nej nej, det är slut med sånt trams!

Aldrig mera ska jag bli sån,

aldrig mer ska jag behövs känna sån avsky mot sommar och värme.

Never ever!!!


För första gången i mitt liv längtar jag till sommaren!   

 

www.junkyard.se

En sida med oxå mycket mycket snyggt på,

ska kolla in den mera noga nu i helgen.

Och förhoppningsvis blir de en beställning,

tillsammans med Bror och Babbe <3

 

FREDAGEN är här,

ljuvligt!

Veckan har gått dubbelt så snabbt som jag kunnat hoppats,

hahaha!

Så jävla nice är det.

Helgen kommer oxå bli fett bra,

de känner jag.

Speciellt Söndag,

då den stora hundutställningen är!

Me like   


Nahe jobb ett par tre timmar,

sen tar jag fan helg!


Skrev jag innan att livet är underbart?

Om inget annat skriver jag det igen,

LIVET ÄR UNDERBART!   


Trevlig Fredag <3


"fantasi är de vi vill ha

men verklighet är det vi får"

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards