Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Bettan - 22 mars 2010 20:52

Jag är sååå glad!

Jobbar endast TRE dagar denna vecka,

weeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

 

Jag fick ledigt Torsdag-Fredag.

Helt jävla underbart!

Känner verkligen att jag förtjänar detta,

då vi jobbar HELA påsken..

När alla andra man känner är lediga.

 

Andledningen till jag ska vara ledig är att

på Torsdag lämnar vi iväg Bill för kastrering.

Lämnar han morgon och hämtar han på eftermiddagen,

och jag vill vara hemma då.

Ta hand om min lille gosse <3

   

 

Det fortsätter så klart på Fredag oxå,

övervakning och dylikt av Billan.

Men oxå är det fiskepremiär här i Mörrum på Fredag,

så jag och Egon ska dit har jag planerat.

Egon fyller dessutom 1 år på Fredag,

så detta ska oxå firas, hihi!

 

Kommer hur som helst bli ljuvligt att vara ledig,

lååång helg lixom!

UNDERBART!

 

Lördag är det dessutom invigning på gymmet här i Mörrum,

fett nice kaá!

Sen är de hårdträning som gäller inför beach 2010 !!!

Haha, inte för att jag är den som åker till stranden,

men iaf    

 

Nahe nu ska jag fortsätta med min pannkakor här,

för att sedn avnjuta dem med hallonsylt och reklamen för dagen.

klockan 22.00 är det Medium och soffan som gäller!

 

"life is so fucking great"

Av Bettan - 22 mars 2010 09:53

Twilight och New Moon,

det är vad min besatthet heter!


Jag har sett Twilight många många många gånger,

och troligtvis kommer jag se den minst lika många gånger till.


New Monn kollade jag på i Fredags,

började se de i Lördags..

Kollade halva då,

nu sitter jag och ser den andra halvan.

Haha, så sjukt jävla bra!


Förhoppningsvis får jag New Moon hem i brevlådan idag,

och ikväll efter jobb.. haha, ja då kommer jag se den igen   


Skulle ni kalla mig besatt???


Jag vill så gärna läsa böckerna igen,

uppdatara mig inför kommade film den 30 Juni.


Men fan jag är rädd för att börja läsa dem,

rädd de blir som i sommras.

För då blev jag verkligen besatt,

haha!

Gjorde ju inget annat än och läste!...

I en hel vecka,

läste läste och läste..


Hur jag gör med läsandet får jag avgöra lite senare känner jag,

än så länge har jag två underbara filmer att njuta av <3

Böckerna dem står i bokhyllan,

så när jag känner för att läsa,

då står dem där   


Nu är de dags att se klart på filmen,

sen förbereda mig inför jobb.

Kan detta komma att bli en tre dagars vecka???

De hoppas jag på att få reda på idag, hehe!


Trevlig Måndag <3

I en hel vecka

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards