Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Bettan - 20 mars 2010 18:59


Enligt våra planer skulle vi städat och tvättat bilen idag.

Men tyvärr blev inte detta av..

Då det regnat hela dagen, booooring!

Och båda carportarna är upptagna med annat skräp, hehe.

Så de gick inte heller.

Verkligen tråkigt då jag gått inför denna städning och tvättning,

men får se till att det blir av i veckan lr nästa helg.

Hade vatt kul med en ren och snygg bil invändigt när vi ska till Malmö imon, haha..

Men men, de kommer fler dagar till detta.

 Bara att hoppas på att suget är lika starkt då efter en städning   

 

Dagen har verkligen varit tråkig,

känns inte som man gjort nåt vettigt.

Men timmarna dem har gått ändå..

Jag hatar när det regnar!

De tar verkligen ner humöret , orken och lusten

 till att göra något överhuvudtaget. 

 

Imon är de utställning som gäller med Egon,   

det är en stor utställning.

Så de känns verkligen lite extra spännande!

Håll tummarna för oss <3

 

Stefan han ser på hockey,

vilket jag hatar!

Hatar verkligen hockey + all annan sport!

Så jag ska gå upp och sätta mig och kolla på Medium,

har 3 inspelade avsnitt att ta igen.

FAN vad det är UNDERBART med TVÅ tv-rum!

 

Trevlig Lördag!

 

"hero of war"

 

 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards