Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Bettan - 29 mars 2010 05:37

 Jag har varit med om bättre helger,

denna har la vatt bra.

Förutom min förkylning och feber.

Nu känner jag mig bättre,

iaf ingen feber.

Endast en uppskavd näsa som rinner hela hela hela tiden   

 

Igår tog jag cyklen på ett nytt försök med att dela ut reklamen,

provade även i Lördags.

Haha, men då börja de ös regna när jag börjat.

Så de var bara att vända hem.

Men igår gick de vägen..

 

Vädret kunde helt klart varit bättre,

men man kan ju inte får allt.. haha!

Men shit vilken tid de tog,

3 timmar säkert minst.

Stanna kolla kartan och hålla koll på allt.

Hade vatt skönt med samma distrikt hela tiden,

för att komma ihåg rundan.

Hehe, men nej då..

Ska bara ha detta denna veckan med,

sen troligen ett annat här i Mörrum.

 

Jaja, ska la inte klaga..

Jag får gott om motion och frisk luft,

därför jag gör detta.

Endast därför!

Jag har ju fast jobb och en fast inkomst,

så pengarna dem kan lixom kvitta.

Då de verkligen är så lite man tjänar på det!..

 

Men igår såg jag verkligen vad alla tänkte när jag kämpa mig runt,

"en stackars arbetslös tjej"

haha, komiskt vad en blick kan säga..

Hade jag berättat sanningen hade dem lätt blivit

förundrade.

Varför köra ut reklam när man har fast jobb?

 

Varför inte?

Säger jag då...

Haha, nej men de e ju så mycket lättre allt nu förtiden.

Så att cykla är ju skit kul numera!

Frisk luft är bra   

 

Äntligen har vågen den flyttat sig igen,

hehe lite orolig ett tag då den verkligen

stått still i många veckor nu...

Men nejdå, nu är det minus ett kilo till   

Allt som allt,

 

63 kilo minus!!!

Weeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   

 

Trevlig Måndag <3

 

"alla fattar utom du"

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards