Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Bettan - 17 mars 2010 05:45

Varning för Gnäll!...


Satan så trött jag är,

blundar jag somnar jag fan.

Och näsan den är igen korkad,

huevärken är på plats..

Och tillråga på att började jag må ill för en stund sen!

Hatar att må illa!

Hatar att må dåligt!


Jag vet jag är gnällig.

Sån är jag alltid när jag mår dåligt.

MåstE gnälla...


Ont i ryggen har jag oxå!

Vänster sidan nedanför skulder bladen,

tigerbalsam är på plats.

Till den del jag räckte iaf.

Hoppas de är övergående...

Ryggvärk passar Inte ihop med mitt jobb.

Ryggvärk passar inte in i mitt liv

överhuvutaget i ochför sig, haha!


Det passar inte alls att jag mår dåligt nu heller.

Det passar väl aldrig in,

men speciellt inte nu..

Söndag är det hundutställning i Malmö,

och de har jag sett fram emot länge nu.

Vill inte bli sämre, för jag vill dit!

 

  

 

Det är en stor utställning,

och så mycket hund saker de finns att köpa   

Det är lixom massor av marknadsstånd,

BARA med hundsaker!

Himmelriket för någon som mig   


Så idag måste jag köpa alvedon lr dylikt,

så jag har något att må bättre med.

Skulle jag få feber,

har jag iaf något som håller den nere..

För jag ska till Malmö på Söndag   

 

Happy Onsdag <3


"I don't remember your voice"

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards