Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Bettan - 16 mars 2010 19:22

Dagen gick sjukt snabbt,

och de jag gjorde på jobb idag..

Gillar jag egenliten INTE,

men fan de var lugnt och harmoniskt idag.

Bara jag!

Allt gick som på räls och jag skötte mig själv,

hade och göra hela tiden..

Så klockan den tickade på,

och snabbt gick de!

För jävla härligt.

Redan Onsdag imon,

fett nice!

 

Blir inte riktigt så mycket nu i veckan o göra som jag trodde,

men de gör la inget..

Finns alltid något att lägga min dyrbara tid på, haha!

 

Sitter och funderar på om jag ska framkalla lite kort,

men jag har ingen lust.

Inte alls lust med det IdaG!

Så jag antar jag skjuter de framför mig, hehe!

Men iaf ett måste nu i veckan min själ...

Det tar ju sådan tid!

Det som är så boooring...

Ca 200 bilder.

Hade behövet framkalla oftare,

sikta på att bli bättre på de, JA!

 

Känner mig rätt pigg,

gjort hela dagen faktiskt..

Inte på topp!

Men iaf piggare än jag kunde trott.

Förkylnings symtom är alltid starkast morgon och kväll,

det är jobbigt!

De lurar en så att säga..

 

Hoppas på en tidig kväll ikväll.

En dusch nu, lite tv sen sova...

Låter toppen kaá   

 

Ellinor <---- FÖRLÅT! Jag har fått din mail och även skrivit upp den. Bara inte blitt av att jag slängt iväg något mail.. Sorry! Ska verkligen försöka komma ihåg och göra de inom en snar framtid   

Av Bettan - 16 mars 2010 05:45

Ridningen i Söndags gav mig verkligen en blodad tand,

för igår eftermiddag var jag uppe på hästryggen igen

 

  

För jävla roligt!

 

Men fan så ont i ryggen jag har,

skulderbladen och neråt.

Usch!

Snacka om att vara helt jävla otränad.

Igår fick Stefan smörja in mig med tigerbalsam

på hela ryggen, och mot min förvåning så funkade

det tycker jag..

Aldrig förr använt denna smörja,

men de kändes bättre iaf.

Eller kanske det var inbillning oxå?..

Dock svårare denna morgon att få nån

salva på ryggen... Fick ta så långt jag nådde.

Vill inte väcka Stefan enbart för det,

får bli en hel in smörjning i eftermiddag igen istället.

 

På tal om otränad,

gymmet i Mörrum öppnar ju snart.

Den 27 Mars är det invigning..

Och det häftiga är... Att Paulo Roberto kommer till invigningen!!!

Haha, jag tycker det är fett nice!

Kändis till Mörrum, hehe!

Men såhär lite löjlig är jag, haha!..

 

Jag är lite orolig för att jag börjar bli förkyld,

riktigt jävla sjuk.

Vaknade imorse och helt igen korkad i snoken..

Halsen känns tjock och jag fryser,

även en dov huevärk finns där.

FAN!

Jag hoppas verkligen det är övergående!...

Inte tid att vara sjuk,

och jag har defenitivt inte råd

att vara hemma från jobb!!!

Bara tanken på att ringa och sjukanmäla mig,

får mig att vilja kräkas.

Känslan av ingen tror en,

är så stark nämligen..

Men men, sånt är livet!

Hoppas verkligen det är övergående,

och att febern den håller sig på avstånd.

Den som lever får se helt enkelt   

 

T T = Trevlig Tisdag <3

 

"I only believe in love"

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards