Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Bettan - 18 mars 2010 21:49


Jag och min älskade Bror,

som för övrigt är den bästa!

 

     


Jag tycker verkligen synd om människor som inte har en bra relation till sina syskon,

det är verkligen sorgligt för dem.

Då dem missar så mycket!

 

  

 

Sen att man inte alltid är best friends och bråkar en massa,

speciellt under uppväxten och extra mycket i tonåren..

Så är det ju en övergånde fas i ens liv.

Man blir äldre och klokare sägs det!

 

  

 

Och man lär sig ge och ta,

lär sig respektera varandra.

Man lär sig att bli syskon.

Riktigt bra om man har tur!

 

  

 

Jag anser att jag och min bror har en bra och nära syskon relation,

han är världens bästa bror..

Och jag gör Allt för han.

 

Mer syskonkärlek åt folket!

 

  

 

Av Bettan - 18 mars 2010 16:59

Ont i käkar och mage efter denna dagen på jobb.

Jag och Muharem har skrattat sjukt mycket.

Jag ville lära mig lite bosniska,

fan vad kul det var!

Går inte beskriva här,

för ingen skulle förstå det roliga.. haha!

Men fan vad vi har skrattat!

En härlig dag på jobbet helt enkelt   


Efter stormen lagt sig och vi försökt bli något allvarligare,

så sa jag till Murre..

"Att det är verkligen synd att inte alla på jobbet

kunde skratta och vara så glada som vi"

Och så klart höll han med mig!..


Lite väl mycket surigheter personalen emellan,

löjligt värre.

Den pratar inte me den,

och därför pratar inte en annan med den.

Och den kommer från de landet

och nej då går de inte och prata med den.

Patetiskt!

Emellanåt känns de som om en del är i 10-12 års åldern.


Men så klart inte bara vårt jobb som har detta problem,

hoppas jag..

Haha, varför skulle vi vara unika me de lixom?..

Jeje, shit the same..

Men tråkigt är det, och löjligt   


Nu ska jag göra mig klar för att åka iväg på kalas,

Babbe (bror's sambo) fyller 21 denna dag. GRATTIS <3


"LE nån gång för i helvete"

  




Av Bettan - 18 mars 2010 05:34

Om jag blir senil och får alzheimers när jag blir gammal,

blir jag inte förvånad.

För så glömsk som jag är nu,

haha det är ju pinsamt!

Sen att alzheimers ligger i släkten är ett faktum.

 

Jag var ju så satans trött igår morse,

och näsan helt täppt.

Hela dagen kändes som jag gick i dvala.

Trött och hängig..

 

Vilket förändrades helt när jag kom hem   

Jag och Camilla tog dogsen på 1½ timmes promenad,

   

vilket gjorde mig väldigt pigg! <3

 

Och efter detta tog jag banne mig en promenad till,

med bara Bill

  

Eller de blev inte bara en promenad,

utan jag och Billan sprang i intervaller.

Vilket jag verkligen behöver för att svettas

och förbränna något..

Och satan så roligt det är att springa asså   

 

Och efter att vara en bit hemifrån så slog det mig,

MAN SKA INTE MOTIONERA NÄR MAN ÄR ELLER BÖRJAR BLI FÖRKYLD JU!

Helt plötsligt kom jag ihåg att jag var förkyld,

haha!

Snacka om senil lr vad?!

Och jag fick mig ett gott skratt i min ensamhet iaf.

 

Men jag känner inte av nåt dag,

blev rädd för en sekund att jag skulle må sämre idag.

Men jag känner ingen skilland,

varken bättre lr sämre lixom.

Skönt!

 

Har jag förresten sagt att jag tycker MP3 spelaren är en av

de bästa uppfinningar människan gjort?

Inte?

Nu har jag iaf   

 

TT! <3

 

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards