Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Bettan - 14 mars 2010 22:45

Jag trivs bäst i öppna landskap.

Jag trivs bäst med djur och natur runt mig.

Även om de gäller att mocka skit,

ge de fyrbenta mat

eller bara vara..

Så är det då jag trivs bäst!

 

Hade mina föräldrar varit bönder,

då har jag vatt den första att ta över efter dem.

Hade jag kunnat få jobb på en ladugård,

hade jag tagit det.

Att få jobba med djur och vara ute i naturen,

då trivs jag som bäst!

Enda sedan jag såg Emil i Lönnebergs för första gången,

så har min dröm om en egen häst funnits där.

Kanske inte först på dröm listan,

men ALLTID har jag haft den.

Jag är inte ute efter att tävla lr träna inför någon,

jag vill bara rida i skog och naturen.

Långa och lugna rundor,

det är de jag drömmer om.

 

Att jag har några av världens bästa vänner,

är ingen nyhet.

Dem har funnits där sen lekis,

och fan vår vänskap är så stark!

Dessa vänner har ett stort häst intresse,

även mycket djur.

Så att umgås med dem och få njuta av deras vänskap,

ger oxå extra glädje i och med alla djur   

 

Inom kort kommer det komma en ny häst in i bilden,

en häst som JAG kommer få rida!

Så många gånger i veckan jag känner tid och allt där till finns..

Det är som en DRÖM BLIR SANN!

Blir lite som att få en häst,

men ändå inte...

Och jag är så GLAD för detta!

Helt obeskrivligt!

  

 

Min dag började med en promenad på 1½ timme med dogsen

  

Så jävla härligt,

nåt som jag ska försöka göra på rutin under helgerna.

Man piggnar verkligen till och mår bra!

 

Dagen fortsatt i de härliga tecknens tecken,

med TVÅ ridturer i Ekeberg.

Och härliga vänners sällskap   

Dagen har varit så jävla BRA!

Jag är så glad...

Glad för allt!

Livet är verkligen UNDERBART!

 

  

 

      

 

 

Jag trivs bäst i öppna landskap <3

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards