Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Bettan - 21 mars 2010 20:30

Något som är viktigt för mig när vi är i Malmö lr i närheten,

det är så klart att besöka Mormor's grav.

Och idag när jag gick där på kyrkogården,

i den långa gången ner till graven.

 

Kom jag och tänka på hur stolt Mormor hade varit över mig.

Stolt över att jag gjorde operationen,

stolt över att jag gått ner 62 kilo,

så stolt över att jag blivit smal.

Ingen annan trodde så mycket på mig som Mormor,

ingen stöttade mig så mycket som Mormor,

och ingen hjälpte mig med så mycket pengar som Mormor,

till de receptbelagda bantings tabletter..

Som jag åt i så många omgångar under mina

jobbiga tonåren i kampen mot min övervikt.

 

Jag saknar Mormor,

5 långa år av sorg och saknad.

Önskar så innerligt att hon kunde se mig nu,

se min glädje, mitt nya jag..

Jag tror inte på gud, aldrig.

Men jag tror och hoppas på att få träffa sina loved ones,

den dagen man själv går bort.

 

        

 

Utställningen gick bra idag,

Egon blev placerad 4:a.

Och vi är mycket nöjda!

Det var Egon's första STORA utställning,

så resultatet var mycket bra.

 

Så mycket att handla där oxå,

blev en hel del.

Så klart bara till dogsen mina <3

 

Det har varit en lång dag,

klockan ringde kvart över 4 imorse.

Värre än när man kör till jobb, hehe!

Men de har gått bra,

tiden den har sprungit iväg..

Som alltid på utställning!

 

Och det är min själ först nu jag blivit pigg,

haha.

Så typiskt,

kväll och jag är pigg!

Någon som inte är pigg är Stefan,

haha!

Han ligger och snarkar här jämte mig på soffan,

typiskt karlar   

 

Jag ser på Blåsningen,

säsongs avslutning.

Och efter detta är de

Ballar av stål.

Som är Så Sjukt Kul, haha!

 

"would you take my hand if I saw you in heaven?"

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards