Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Bettan - 31 mars 2010 05:38

Är jag duktig lr bara dum?

Men jag jobbade min själ dubbelt igår oxå,

6.30 - 20.00 !!!

Men de gäller att passa på när tillfälle ges,

då de inte sker så ofta att man får jobba dubbelt..

Idag vet jag att de blir en annan tjej som ska göra det,

så min kväll är fri.


Så glassen som uteblev igår då jag jobbade,

den ska min själ avnjutas idag..

Som jag längtar!

Längtar även efter middagen idag,

panerad torsk!!!

Gott så de knullar i halsen ju    


Det enda som kändes jobbigt med att jobba igår eftermiddag/kväll,

var ju de grymt fina vädret!

Sol och knall blå himmel.

Och för dogsens skull fick jag grymt dåligt samvete,

för att jag inte kunde anvnjuta vädret med dem.

Men jag tog igen de igår när jag kom hem,

gick iväg vid halv nio igår kväll..

Blev en timmes power walk då istället,

inte lika härligt som med sol och ljust.

Men de gick bra ändå!

Inte en människa ute,

det är bra.

Lugnt och skönt för mig och dogen då kaá   


Nahe dags att käka upp gröten,

sen bege sig..


Trevlig Onsdag <3


"my heart is your heart"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards