Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Bettan - 23 mars 2010 10:20

Från och med denna helg kommer jag att bli en reklam utdelare igen,

haha komiskt värre.

Då jag verkligen hatade det innan,

när jag började var jag väl 14-15 år kanske..

Höll på ett par tre år,

shit vad tråkigt och jobbigt!

 

Men nu ska jag på att igen min själ,

tiderna dem ändras   

Men jag ska endast göra de nu vår och sommar tid,

då jag kan cykla runt.

 

Där har ni andledning,

nu när man är 62 kilo lättare så är fan ALLT så mycket lättare och behagligare!!!

Så vad kan inte vara bättre än att cykla en tur varje helg,

lördagen lr söndagen lixom.

Kommer bli fett nice de här känner jag,

haha!

 

Kommer även kunna ha någon av dogsen med mig,

motion för mig och för dogsen.

Ljuvligt!

Extra motion är aldrig fel lixom,

speciellt inte för mig nu...

Känner jag behöver detta.

Få upp flåset och allt annat oxå.

 

Sen att man känner lite extra pengar är ju inte fel,

men å andra sidan är de sååå jävla lite..

Att dem kan egentligen kvitta.

Är motionen jag är ute efter.

Pengarna dem kan man ju spara,

ta varje veckas pott och lägga undan till nåt skoj.

Efter ett tag blir de ju en hög slantar   

 

En cykeltur en varm och härlig sommar morgon,

vad kan slå det???

 

Något jag ska iväg och fixa,

är regnkläder.

Inte bara för reklam utdelningsskull nu,

utan jag behöver nya regn kläder.

Hundarna dem behöver motion trots regnet lixom   

Sen har man regn kläder har man inget att skylla på,

då vet man att man kan gå ut ändå.

Toppen kaá!

 

Nu ska jag käka några pannkakor,

sen göra mig redo för arbetet.

 

Trevlig Tisdag <3

 

Becca <----- Vilken Rebecca är du? Antar Rebecca är ditt namn...

 

"I will always feel hear your voice"

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards