Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Bettan - 13 mars 2010 20:30

Bror min han är en redig fest prisse,

varje helg är de som gäller.

Och som tur jag hade var de även så denna Lördag.

Så jag passade på att bjuda in mig till honom,

haha!

Här finns de nämligen en fet projektor och fett ljudsystem   

Och vad mer än detta kan man önska sig till Mello Finalen!!??!!

Inget, det kan inte bli mer än perfekt.. som det är just nu!


Dessutom får Bobban han mitt sällskap

 

myyysssssssss! <3


Denna Lördag har vatt lugn och harmonisk för övrigt.

Jag och Stefan tog en tripp ner till Biltema innan,

och efter det stack jag till Ekeberg för att umgås med

mina favvo girls   

Även imon ska jag till Ekeberg,

då blir det att ut och rida en sväng.

SATAN så roligt de kommer bli!

Så länge sen sist, många många år...

Men snart blir de ändring på detta   


Nu ska jag fortsätta njuta av Mello,

Trevlig Lördag <3


"don't leave me now"




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards