Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Bettan - 12 mars 2010 19:15

Äntligen har jag min älskade sambo hemma igen,

känns skönt!

Allt är som vanligt lixom.

Förutom att jag fortfarande får äta själv,

haha!

Men de kommer ju med tiden,

några veckor flytande nu..

Sen pure tiden kan vi ju äta ihopa igen,

ser jag fram emot!

Äta ensam är inte min grej,

laga mat ensam.

Usch!

Stefan han mår bra och är glad att han är hemma,

det är vi oxå.. jag och dogsen   

 

Tiden på jobbet idag gick sååå snabbt,

helt underbart!

Haft att göra hela tiden,

så klockan har jag inte ens hunnit kolla på.

Sånt gillar jag, då går tiden som snabbast!..


Kvällen kommer spenderas i soffan,

blir väl att se Lets dance.

Trots att jag inte är imponerad denna omgång.

Finns ingen WOW kändis att heja på ju..

Men men, inte bryta traditioner   


Mello finalen imon,

spännande men ändå inte.

Mina favoriter vinner ju aldrig ändå!

Detta år faller min röst på Salem Al Fakir,

sjukt bra låt!

Hela hans musik stil och allt är stört skön.

Dessutom tror jag han har chans utomlands,

en skön kille som spelar piano och sjunger samtidigt.

De kan inte gå fel ju!?


Hoppas på fin fint väder nu i helgen med,

sol och fågelsång TACK.

Så de kan bli ett par sköna rundor med hundarna båda dagarna   


Trevlig Kväll <3


"I am gonna live forever"



Av Bettan - 12 mars 2010 06:06

En plusgrad.

Kan det vara så att våren är på väg?

Lr är de så för att de ska komma mera snö?


Svärmor sa dem sagt på nyheterna,

att i helgen kommer de mera snö.

NEJ!

Var min första tanke..

Nu räcker det!


NU vill jag ha vår!

Med de fina dagarna som har varit,

sol, fågelsång & snön den har töat.


Nu har vi haft en riktig vinter,

med kyla och MYCKET snö.

Precis som de ska vara,

hoppas på MYCKET snö kommande vintrar oxå   


Jag känner mig fortfarande kroniskt trött,

men en dov känsla av illamående.

Men de e bara att gilla läget,

och köra till jobb.

Har inte spytt sen igår natt ju,

så att vara hemma känns inte okej.

Inte med gnällandes som kan komma på jobb heller,

sånt orkar jag inte med just nu.

Ska härda ut idag,

hoppas på jobb på vår avdelning.

Där e de lugn och ro,

man sköter sig själv.

Precis vad jag behöver idag!

 

Spännande och se om Stefan kommer hem idag lr inte.

Jag hoppas ju det!

Men hoppas bara han känner att han fixar det själv,

och att läkarna tycker han fixar det.

Vi får se helt enkelt!   

Jag var och handlade till honom i Tisdags,

hela skafferiet är fullt med flytande föda till honom.

Hehe, tycker man "åt" nästan hela tiden där i början..

Så han har att göra iaf!

Funderar på om vi skulle satt upp rullgardinerna i tvrummet

i helgen?!

Dem behövs när man ska se på tv på dagen nämligen..

De märkte jag nu de här dagarna jag var hemma,

ingen höjdare att se på tv..

Får se om vi kan fixa upp dem,

i värsta fall får jag väl skuva och Stefan han hålla, hehe!

 

Inte för att jag tror att Stefan kommer glo på tv HELA,

dagarna.. Men det är skönt att sitta där inne lixom.

Man ska ju ta att lugnt i början,

men ändå röra på sig regelbundet så man inte får proppar.

Så motion kommer dogsen få mycket av nu framöver   

 

Börjar inte förrens halv 8 idag,

men jag ställde klockan på lite tidigare än vanligt.

Skönt att inte stressa för en gångs skull, haha!


Trevlig Fredag <3


"I still feel your touch,

when you sleep next to me"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards