Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

5 minuter längre.

Av Bettan - 5 augusti 2011 05:40

Klockan ringde och jag kände mig

mera död än levande.

Orkade fan knappt öppna ögonen.


MEN till slut klev jag upp.

Och som i vanlig ordning

gav jag mig iväg på en

promenix även denna morgon.


Men herregud vad långsamt

det gick då!?

Gick verkligen på halv-fart!!


Varken ork eller energi till

att öka takten..

Det var som bortblåst.

Kändes som om jag gick

i qvicksand ungefär.


Tänkte först att jag skulle

gå en kortare runda än vanligt.

Men NEJ, jag tog samma som

jag gått hela veckan.


En halv timma har jag gått på innan.

Och idag tänkte jag fan att den

måste iaf ta typ en kvart längre..


Men nej nej, jag gick nog inte så

sakta som jag själv tyckte.

Då de bara tog 5 minuter längre

än vanligt.

Det var inte bara orken

och energin som saknades

denna morgon..


Magen har oxå en bricka

i spelet, som vanligt.


Att ut och gå och behöva

gå och knipa är inte så

jävla trevlig..

SUCK!


Idag var en sån jävla dag.

Hatar det.

Hatar den...

Jag slipper iaf nu att oroa

mig över det här med avföringsprovet.

För att det är fixat och klart.


En sak mindre att tänka på.

Är iaf nåt positivt..


Måtte de visa bra resultat.

Orkar inte med detta längre snart..

Äntligen Fredag!

Äntligen Helg..


En helg som är delvis planerad,

men oxå oplanerad..


Men & andra sidan finns här

att göra lixom.

STÄDA.

Står högt upp på listan.


Är ju någon som fyller

år nästa vecka, hihi!!   

Trevlig Fredag!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards