Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Bettan - 1 april 2011 14:45

Idag har vi dragit igång ett godislotteri på jobbet.


Vi är tio personer, som har ett varsitt nr mellan 0-9.


Vi köper godis för 50kr,

och stoppar i en liten

genomskinligpåse.


Och varannan Fredag har vi dragning.

Och till detta har vi tio pingisbollar

som är nummererade 0-9.


Första pris är SEX PÅSAR.

Andra pris är TRE PÅSAR.

Tredje pris är EN PÅSE.


Andledningen till detta lotteri,

bottnar i att några andra på jobbet

har ett vinlotteri.

Med samma regler och allt,

men med vinflaskor.

 

Jag och Fia kom på denna ideen

med godis istället.

 

Då vi av olika andledningar inte

fick/är med i vinlotteriet.

 

Godis ÄR Gott!


Av Bettan - 1 april 2011 11:15

15 minuter tog besöket hos tandläkaren imorse.

Och det kostade mig 360kr.

Sjukt dyrt!!!


Vilken tur jag har sen då,

för jag kommer inte bli

kallad förrens om ett år igen.

YES!!!


Hem läxa det fick jag iaf,

men den var ju gratis.

HAHA!


Tandtråd VARJE DAG!

Och börja skölja med FLUX!

 

Och fan jag känner jag måste

skärpa mig där,

jag måste börja göra detta!!!


För annars kommer de början

till hål jag ha, Bli Hål.

Och DÅ blir det dyrt.

De vill jag inte!

Pengarna finns att lägga

på så mycket roligare lixom..


SKÄRPNING REBECCA!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards