Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Bettan - 18 april 2011 23:05

"tycker det är så fruktansvärt att du inte ändrat din livsstil och slutat äta dålig mat som bakverk o godis när du har fått en så oerhört viktig operation pågrund av din tidigare fetma. blir fruktansvärt upprörd, sluta äta massa godis o ändra ditt tänk, det finns andra som sliter halva livet o kämpar med sin vikt med olika dieter men som inte får magscäksopertaion genomförd, du kan fan inte tänka att " nu kan jag ta godis för nu har jag opererats" skäms på dig! ta tag i dig själv o inse att det var din dåliga kost som gjorde att du var så överviktig innan. nu får det vara slut på godis o dylikt."


Ovanstående är en kommentar från T.


Jag tycker det är kul med kommentarer,

verkligen roligt!

MEN,

för fan visa att du har stake nog att säga vem du är.


Om inte, låt bli att läsa det jag skriver.

Och låt bli att kommentera.

Speciellt om sådant du inte har en aning om.


Bara för att jag fått en operation genomförd,

betyder inte det att jag Måste sluta äta onyttigt.

ALLA förtjänar att unna sig något gott.

Det tillhör livet.

 

Och jag antar du inte känner mig personligen,

för du har ingen aning om VARFÖR jag var överviktig.

Det kan ha många OLIKA orsaker,

tro det eller ej.

 

Antar att du som kommenterat inte fått göra en gastric-by pass,

synd för dig verkligen.

Men positivt på ett sätt,

då du inte verkar ha så Mycket övervikt som krävs.


Det går att söka till andra landsting,

bara ett tips.


Lycka till,

T.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards