Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Bettan - 19 april 2011 21:30

....så himmla mycket.

Men tiden räcker inte till.

Och är det inte tiden så

är det pengarna.


En sak i taget lixom.

Tråkigt men sant...


Ett ax-plock av mina Jag vill;


* Tatuera mig

* Åka till Ullared

* Köpa riktiga regnkläder

* Köpa bra löpar kläder/skor

* Börja måla klart huset/garaget

* Göra klart framsidan av tomten

Med Mera!!!.....


Ska bli kul att se vad jag kommer

göra först...

HAHA!


En sak i taget.

Av Bettan - 19 april 2011 06:15

Hon är min vän sen många många år tillbaka,

hon vet det mesta om mig.

Och jag vet hon finns där ändå, haha!  


Att vi inte ses så ofta gör ont i mig,

men vi vet vart vi har varandra!

Så hur lång tid det än tar mellan

gångerna vi hörs eller ses..

Spelar Ingen Roll!


Hon är rapp i käften och med

kort stubin!

Precis som Jag, men snäppet värre,

tssssssss   


Ni förstår mig när ni läser här nedan,

hennes härliga kommentar..

Jag kunde inte annat än le när jag läste!


"Okej.. Att "T" uttrycker att det finns "andra som sliter halva livet för att ändra sin kost och dieter" är bara ett tecken på dumhet. Förstå mej rätt, dumhet kan vara ganska oskyldigt, men din dumhet är nåt utöver det vanliga. Du, T, har uppenbarligen inte förstått att vi människor, trots alla krig, trots all fred, trots all svält, trots kärlek, i grund och botten tänker på oss själva och vad som är bäst för oss. Självklart ska man tänka på andra men skulle då Rebecca avstå från en operation för att hon har ett sötsug som precis ALLA andra också har, små som stora?! Din okunskap om både världens finaste människa, Bettan, OCH Gastric Bypass får mej att vilja slå dej i ansiktet för att få dej å vakna och kanske till å med få bort den där avundsjukan du uppenbarligen sitter inne med. Läs inte sånt som stör dej, håll dej borta och lägg kraft på ditt eget dietande istället. Puss puss!"


Du är för jävla härlig Vivvi,

love you darling   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards