Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Bettan - 9 april 2011 21:45


FAN så bra träningen med Egon gick idag.

Jag är så glad!

Jag är så nöjd!


Han är så duktig min svarta skönhet.

  

Spårning stod på schemat idag.

Och dagens spår kan vara ett

av de bästa han någonsin tagit.

Klockrent!!!


Han hittade alla fyra apporeterna

plus slutet.

Och spåret kan nog ha varit uppåt

en kilometer långt.


Det var så bra gjort av honom,

jag blev så glad!!!

Då de gått lite upp och ner innan

med spårningen...

Men idag, ojoj!

Får nästan rysningar när jag

tänker tillbaka på att.


Jag verkligen slappnade av bakom

honom idag.

Jag bara följde.

Som man Alltid ska göra så klart,

men ibland är de svårt.


Man tror sig veta vart spårläggaren

kan ha gått.

Men nej nej!!!

Jag måste lita på Egon,

lita på att han hittar apporterna

och tar oss ut genom skogen.


Idag kände jag mig så avslappnad

och jag litade helt fullt ut på honom.

Och fan så bra det blev med, hihi!


Jag kommer somna med ett STORT

leeende på läpparna inatt!

 

Egon is the King

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards