Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Bettan - 15 april 2011 13:19

Men nej, inte gäller det mig.

För jag vann inte i vårt

godislotteri.

Inte en enda påse jag fick.


Synd så klart.

Men bättre lycka nästa gång!


När jag ändå befann mig i trakterna,

körde jag till Mjällby.

Tog en sväng inom Extra's utemarknad.

Där har de så Mycket Fint!


Blev födelsedags present till vår

mycket goda vän Irene.

Som fyllde år nu i veckan.

GRATTIS än en gång lite

i efterskott nu!


Jag ska snart göra mig klar

för att köra till Hopatäppet

och lämna födelsedags presenterna.


Vi ska även gå en sväng

med dogsen.

Plus att valparna ska få härja loss.

De har så kul ihop de där fyra galningarna

  

Givetvis blir det fika oxå,

då jag har gjort paj.

MUMS!!!   



Av Bettan - 15 april 2011 08:31

Hur vet man om man rär beroende av socker?

Alltså nu menar jag typ godis beroende?

HAHA!


Har nämligen läst att man kan bli socker beronde.

Vilket jag inte trodde.

Men vad fel jag hade.


Nu tror jag inte att jag är beroende av socker.


Jag är bara ständigt SUGEN på något

sött och onyttigt.

Vilket är jävligt JOBBIGT!


De senaste veckorna har varit hemska,

mera sugen än vanligt.

VARFÖR?!


Ingen aning,

men det stör mig iaf.

Vill inte känna suget längre.


Kan ju hoppas jag vinner på

GODIS LOTTERIET idag på jobb.

hehe, de hade suttit fint!


Godis för 300kr,

hade jag klarat

mig ett bra tag på.


Håll tummarna för mig,

det ska iaf jag göra!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards