Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Bettan - 20 april 2011 06:15

...skriva igår att jag oxå vill ha en ny gräsklippare.

Detta kommer högst upp på min önskelista!


Åkgräsklipparen gick sönder förra året,

men det är Ingen sådan jag vill ha.

Då jag gärna klipper gräset med en handjagare,

tycker det är avkopplande, låta tankarna härja

fritt medans bra musik spelas i mp3:n.


Jag vill ha en ny handjagare,

med uppsamlare!

Uppsamlare är ett måste,

iaf på baksidan där dogsen är.


Och förhoppningsvis blir det då

mindre gräs inomhus när det är

nyklippt, haha!


Det är dags att börja klippa gräset nu,

långt här hemma.

Kanske blir de lite gödning och lite

gräsfrö ovanpå när det är gjort..


Det som saknas nu är ju TID.

Något varje eftermiddag/kväll.

Och inte är jag ledig i påsk heller.


Kanske kan jag få sambon min

att klippa idag, hehe!


OM inte regnet kommer,

då det är mulet här idag.

Booooooring!


Både måndag & tisdag har man

vaknat till klar blå himmel och

en vacker soluppgång..

Det gör en så mycket piggare!

Och gladare!

Trevlig Onsdag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards