Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Bettan - 8 april 2011 22:00

Otroligt vad denna veckan har gått,

verkligen i en otroligt hög fart.

Tack vare att varje kväll har

varit fullbokad.

Då går det undan!


Och visst är det härligt,

tiden på jobb springer iväg.

Och lika så närmar vi oss,

Våren på riktigt.

Och efter vår kommer

SOMMAR.

jippie!!!


Nästa vecka är det min sista

lediga vecka med valparna.

Och snacka om att jag redan

mår dåligt över detta...

Usch.


Måste börja vänja med vid

hundgården.

Lika så de stora gossarna.

Visst the big boys är vana ju,

men nu har de inte vatt där

förrens i slutet på November.


Jag gillar inte hundgårde egentligen.

Men dem är bara där när vi jobbar.

Har ju inget val.

Hundgård är ju klart det bästa alternativet!


Ja nästa vecka blir allt annat än lugn,

mycket att fixa och dona med.

Klart roligt,

mitt "nya" aktiva liv är underbart!

god natt.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards