Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Bettan - 24 april 2011 22:15

  

Med att blodspåra.

Mitt mål är ju att göra Lennart,

tills viltspårschampion.

I September blir han 9 månader,

då är det ut att göra prov som gäller.

Det är iaf dit jag siktar!!


  

Stefan och Bodil in action!

Dem körde på vanligt

vittringsspår idag.

Då Stefan han siktar på

att köra Bodil till tjänstehund

inom bevakning.

(Det jag och Egon sysslar med Nu)


   Erik och jag.

(Bodil & Lennarts bror)

Vi myste en stund medans

Matte Irene och Ellen provade

på att blodspåra.


  De fyra vildarna!

Så roligt att se dem,

de har så skoj tillsammans..

Vädret har varit toppen idag,

och vi har verkligen haft en

toppen dag i Hopatäppet!!


Ser fram emot en vår och sommar

nu med flera sådana här härliga dagar!!


Kvällen tillbringades i Karlshamn,

lydnad med Egon i vanlig ordning.

Själv klart i gott sällskap och ledarskap

av Hanna.

 

Jag är mycket nöjd med kvällens träning.

Även den träningen bara jag och Stefan

gjorde hemma sen oxå.

 

En perfekt Söndag, helt enkelt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards