Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Bettan - 30 april 2011 21:15

Det är så härligt att vi människor är olika.

Mycket eller lite,

men olika det är vi.

BRA! MYCKET BRA!


Vem kom på den egenskapen?

HAHA!?

Klokt iaf, mycket klokt.


Varför jag kom att tänka på detta kan man ju undra..


Men de var enkelt!


Jag har spårat med Egon nu ikväll.

Och spår slutet var en bit hemifrån,

så de blev en promenad hemåt.

Och ett hus jag gick förbi hade lite fest,

så klart.

Det är ju valborg!

HALLÅ!


Ett själ för svenska folket att dricka alkohol.

Klart man ska dricka,

vem gör inte det!?


Så patetiskt.

JA, jag är emot alkohol!

För mig är det en drog,

en drog precis som kokain eller likande.


Alkohol är beroende framkallande.

Alkohol är skadligt för kropp och själ.

PRECIS som droger!


Ja tyck att jag är dum, störd och löjlig.

Men detta är MIN åsikt.

MIN MIN MIN, jag tycker vad jag vill   


Egon spårade som en KUNG ikväll.

Tog alla apporter plus slut,

med lite hjälp ifrån mig på nån.

 

Men vad gör det?

Ser jag dem så räcker de, hehe!

 

Men han är duktig min Black Beauty.

 

Jag är inte orolig för spåret på

kommande cert prov nu i utbildningen.

 

Finns värre saker jag oroar mig för..

Men de går jag inte in på nu.

Blir nervös och stirrig av bara tanken...

USCH!

Jobbigt att känna så,

men jag kan inte hjälpa det.

 

Jag och mina nerver, katastrof!!!

Tror min själ att jag

ska sova nu.

Valpkurs imorgon kl 11

i Hopatäppet.

MYS!!!

 

Och min planering innefattar,

två promenader med de stora

gossarna imon bitti INNAN

kl 11.00

 

Inte alltid de blir som jag

planerar ju, haha!
Men man kan ju hoppas.

 

Om inget annat blir de iaf

EN promenad.

Får se om jag tar alla

samtidigt eller delar upp dem.

 

  

God natt    

Av Bettan - 30 april 2011 17:02

Jag som så många andra tror jag,

hoppas ju att våren är i full gång.

Och att så småningen kommer sommaren.

Det är iaf så mitt tänk går nu.


Vi går mot varmare tider,

ljusare tider.

Och det är verkligen underbart!


Inte långt till semestern nu, hehe!!

 

I och med detta ljuvliga väder som skämt

bort oss de senaste veckorna.

Så fixar och donar jag lite inomhus.


Tråkigt så klart i och med de fina vädret,

men de finns faktiskt saker att göra inne då med.

Som att plocka undan vinterjackor/skor.


Passade även på att rensa i Stefans gardrob,

och de resulterade i TVÅ sopsäcker med kläder.

Lite lite hade även jag att rensa bort.

Ska så klart skänka bort kläderna,

i dem där gröna behållarna som finns

vid en del miljöstationer.

Sen om de kommer till andvändning

eller inte de står ju inte jag för.

Men jag har iaf dragit mitt strå

till stacken...


I och med mitt fixande och donande,

har jag kommit fram till att MERA

gardrober behövs.

MINST TVÅ!


Eller iaf mera förvarnings utrymme,

byråer kanske oxå skulle funka?!


Men vart ska jag ställa detta?!

Har ju ingen plats.

Trots vårt stora hus saknar jag

plats till detta... haha!


Får bli att fortsätta med mitt

funderande över bra utrymmes platser..

  

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards