Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Bettan - 5 april 2011 06:12

Igår var det en tränings kväll på bruks i stan.

Givetvis med min underbara personliga

tränare Hanna.

Egon han gör framsteg.

Det är roligt!


Jag tror jag tycker det är liiiiiite

roligt med lydnad numera.

Ju säkrare jag blir,

dessto roligare blir det.


Jag är sådan att jag måste

känna mig säker inom de

saker jag gör,

för att tycka det är kul!!


Eller kul och kul,

men känna att jag KAN.

Att jag KAN göra ditten

eller datten..

DÅ blir jag mera avslappnad

och de ena leder till det andra lixom...


Det är svårt.

Lydnads träning är inget jag gjort innan,

jag är helt ny inom detta.

Vilket gör att jag känner mig osäker,

och tycker inte det är kul.


Men jag känner att de kan vara påväg

att vända nu...

Det känns skönt!


Ikväll blir det lydnad igen,

vi ska även köra lite sök träning.


Imorgon är det ju TJH träning igen.


Torsdag HOPPAS jag vi köra på lydnads

träning igen, hehe!!


Hela veckans kvällar är bokad,

kvällarna dem bara försvinner.

De går så snabbt!...


Men det är ROLIGT,

ROLIGT att ha något att göra.

HAHA!


Livet med hund gör att man inte

kan eller vill sitta still!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards