Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

Kan vara värt att leva ensam.

Av Bettan - 24 maj 2012 22:30

När ens liv försvinner framför fötterna på en,

broarna till framtiden dem har bränts,

allt är svart och gör Så Ont.


Helt ärligt tror jag det kan vara värt

att leva livet ensam...

BARA för att slippa genomgå något

sådant här smärtsamt igen.


Detta gör så ont,

smärta inuti och utanpå.

Uppbrottet, de brustna hjärtat,

sälja drömhuset där blod, svett & tårar lagts.


När man hade allt man nånsin drömt om,

man hade livet man ville leva.

Framtiden kändes säker och trygg,

planeringen om framtiden fanns där.


Men NU vet jag, det var helt enkelt

För Bra för att vara sant...

Känslan går inte att beskriva.

Paniken, skräcken, chocken, smärtan,

ångesten, rädslan...

Allt känns tomt.

Känns som om jag fortfarande

faller i min djupa djupa grop..


Hur vågar man, hur kan man

någonsin igen gå in i detta igen?!

Finna kärlen, lyckan.

Drömlivet!?


Hur skapar man en

"ny dröm" när man redan

haft och levt i den en gång?! 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards