Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

Varför saknar jag någon idag?!

Av Bettan - 27 maj 2012 19:30

Söndag.

En äkta helig slappedag.

En dag då man kan känna

saknad efter någon.

Eller jag gör det,

just idag iaf...


Trots att mitt hopp är ute om

mänskligheten, eller iaf de Manliga könet.

Haha.

Så känner jag ett behov idag.

En saknad.


Någon att slappa i soffan med.

Någon att köra till video butiken med,

diskutera fram & tillbaks om vilken

film som ska hyras, bli liiite sur för fel film val.

Någon att dela chips & dipp skålen med.

Någon att plocka den där alldeles för stora

påsen med lösgodis med.


Idag är en sådan dag.

En dag att sakna någon.


Vet inte varför jag känner så idag,

varför just idag?!...

Då det är första gången känslan kommer

sedan mitt hjärta krossades.


Om jag ska vända på det hela och se det positiva, haha!

Så kan jag nu ikväll välja vilken film Jag vill.

Jag får ha chips & dippen ifred,

och Jag får välja Mitt egna lösgodis.


När man ser det SÅ, försvinner saknaden helt och hållet ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards