Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Vinden har vänt.

Av Bettan - 30 maj 2012 23:15

Oväntad tripp till K-krona.

En tripp jag trodde skulle

bli dit-sen hem igen, enbart.


Men jisses, kryss i taket.

När mammsen min föreslog

shopping på Amiralen.

Och jag säger numera ALDRIG

nej till shopping, hihi :)

Och shopping för mig görs EnbartREA.

REA is my thing!

Tröja, brösthållare & jeans shorts för Endast 200kr!


Dagen som ni förstår, började bra.

Att man kan bli så glad av så lite :)


Men pricken över i:et kom ikväll.

Att få säga det som tynger,

lätta hjärta & hjärna.

Det är viktigt!

Det kändes så bra.

Jag blev så glad, jag kände sådan lättnad.


Jag fick saker sagda som jag så länge bärt på.

Att få dem ur sig betyder så mycket.

För Mig.


Och just nu gör jag bara saker för mig själv.

Det är jag och ingen annan.

Bara jag.


Ett steg i rätt riktning.

Vinden vände mitt håll idag.

UNDERBART!


Men trots min glädje & lättnad ikväll,

varken vågar lr kommer jag hoppas

på för mycket..

Jag kommer inte be, jag kommer inte fråga.


Jag kör mitt race,

jag flyttar min spelpjäs dit jag vill..

Sen är det upp till min motspelare att

bevisa resten, värdig en plats i spelet

eller gå ut som en förlorare...


En annan glädje idag vart min stora

godispåse jag köpte på ÖB.

6 hekto - 25 kronor!

HALLÅ!

Förstår ni hur billigt eller, haha!


Typiskt mig, handlar till och med

godis på "REA" :)


Mening var att spara godiset

till i helgen, haha!

Men tyvärr har jag redan börjat

smaka liiiite ur den, hihi!


Så jävla nice att kunna äta så

pass lite godis åtgången att den varar

LÄNGE, till mig och bara mig!

                     




  




 
 
Ingen bild

Emilie

31 maj 2012 08:55

Love ut! Sådana fynd vill jag också hitta =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards