Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg under juli 2012

Av Bettan - 11 juli 2012 08:51

TILLFREDSSTÄLLD.

Av Bettan - 10 juli 2012 22:00

Dagens väder har varit katastrof.

Iskalla vindar och helt grå himmel.

Men nu ikväll, vilken förändring.


Vindstilla och varmt.

Ljuvligt!

Promenad i shorst till och med,

kryss i taket!!


Härlig promenad med en vän,

och hennes fyra dogs.

Jag nöjde mig med två ;)


Gick hur bra som helst,

underbart!

Jag är speciellt glad och nöjd

över min Bill!

 

Han kan om han vill,

uppföra sig!...


Det negativa kommer nu.

Pigg som en mört!!!

Och jag som hade velat sova tidigt för att jag

ska upp tidigt imon...

Jobbigt dilemma, helt klart!


Men det är smällar man får ta,

det är helt klart värt att.

Då kvälls promenader är att föredra

nu om sommrarna, pga värmen och dogsen.


Sova kan man ju göra när man blir gammal,

eller hur var det nu?! :)

Av Bettan - 10 juli 2012 11:49


Lyckan är total när alla fem huliganer är hemma hos mig.

Om så bara för ett par dagar, så är jag så Glad!

Lycka!

   


        


     

Av Bettan - 10 juli 2012 10:30


Djupt förälskad!

JAG.

Så snygg, så härlig.

Ja fan vad jag älskar min "stil" :)


Materialet är lite plastikt,

blev tveksam när jag först tog upp den.

Lite skumt och annorlunda material, haha!


MEN när jag provade!

OJOJ, helt fuckng out standning!

Den var bara SÅ min.

Materialet gör mig inget,

den satt som en smäck och jag blev så kär!

   



Hade helt glömt bort ett linne i beställningen med,

roliga är att de är inte alls min stil, egentligen, haha!

Men jag gillade det.


Kan ju vara kul med något Ofärgglatt kanske?!

Haha, nu har jag iaf ett plagg ;)

 

Av Bettan - 9 juli 2012 13:00


Så vackert.

Så lugnt.

Så härligt.

Så harmoniskt och alldeles alldels UNDERBART!


En picknick ute vid havet,

massa prat och allmänt häng.

Så jävla nice!


Varför görs inte de oftare?

Jag har så nära ju,

men jag tar mig aldrig ut dit.

Trots jag vet hur ljuvligt det är...


Jag är inte den som varken solar eller badar Bland Folk,

på offentliga platser.

Men att åka ut dit, bara sitta en stund.

Ta de lugnt, slappna av och

bara vara...

JA, det kan jag göra!

   

Av Bettan - 9 juli 2012 09:31


Jisses vad jag kan när jag väl sätter den sidan till.

Nästan lite stolt över mig själv, haha!


Goda är dem oxå ska jag säga.

Jag känner ingen skillnad på att de inte är strösocker i.

Men är man expert och kräsen, ja då gör man kanske de,

vad vet jag.


Jag är nöjd!

Det är huvudsaken min själ :)

   

Av Bettan - 9 juli 2012 07:18

Kanelbulledegen står på sin första jäsning,

ja klockan är inte mycket men jag är redan

i full gång!

Tänkt baka så länge nu, och idag kunde

jag inte hålla mig längre ;)


Känns så där med stängd dörr och solen

den skiner så ljuvligt utanför.

Men men, detta tar ju inte JÄTTE

lång tid så :)


Provar nåt nytt idag.

Inget vanligt strösocker utan Canderel.

  

Ingen aning om hur de kommer bli,

kanske smakar bullarna skit och

jag får kasta alla?!
Men det är en chansning jag gör idag!


Har inte köpt detta socker för att provbaka,

nej detta hade Pappsen köpt inför sin

gastric by-pass. MEN inte andvänt,

så jag tog med att hem :)


Smakar som vanligt socker tycker jag,

perfekt till cornflaksen lr jordgubbarna.





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards